Thursday, December 23, 2010

Inspiring links



As of now, Im admiring these two blogs:

http://audreysdesignblog.blogspot.com/

http://lanaloustyle.blogspot.com

Sukanyeeee.. Taktau la can this house be an art house seperti yg diidam-idamkan. My dad dah cakap kalau nak mcmtu lama tau.. Awak kene carik every piece slow2..

And of kos I will so pakai meja skrg dulu, sofa skrg dulu sbb I havent decide nak mcmna. Those are bulky things bukan leh alih2 taknak jual and beli lain kan?


Sukanye this dining table.. Ohh dah berapa kali korang dengar aku ckp nak kusi warna warni. Mcmni la nak...tapi maybe I will do this to my craft room je :(

I will stick to natural to the hall and dining room :) Unless, I found a good deal price for that chair. Nak carik kat 2nd hand shop tapi tak pergi-pergi lagi...

3 comments:

Anonymous said...

yg dlm pic tu kerusi same design but d fabric different kan. ada lg satu idea would be kerusi lain2 color and lain2 design. cantik gak...dat wud be easier to do kot.

Mai Okinokiyo said...

zam : haah either la..lain2 chair best gak sbb lgi sng. beli sikit2

peah @ peps said...

seriously sangat cute....

Anugerah Skrin 2010 - The Most Gorgeous and The Most Handsome....